Obaveze u pogledu održivosti

NAŠE OBAVEZE U POGLEDU ODRŽIVOSTI
“Društvene i ekološke dimenzije su utkane u samo tkivo kompanije.
Ovo nisu ni prvi ni posljednji među našim ciljeva,
već su stalni dio svega šta radimo.- Dame Anita Roddick”
Ovo je ono što radimo da bismo se borili za pravedniji, lepši svijet i kako vi možete pomoći.
IZVEŠTAJ O ODRŽIVOSTI
The Body Shop je lider u borbi za socijalnu i ekološku pravdu više od 40 godina. Posvjećeni smo tome da budemo najetičnija, najodrživija, inkluzivna i inspirativna kompanija. Što više rastemo, što smo više posvećeni našim klijentima i drugima, veći uticaj možemo imati na živote drugih i na očuvanje zdravlja naše planete. Svake godine izveštavamo o našem napretku u pogledu održivosti. U interesu transparentnosti i povećane odgovornosti, takođe pružamo dodatne podatke o našoj ekonomskoj, ekološkoj i društvenoj odgovornosti u skladu sa globalnim okvirima izveštavanja.

Ovde se možete podsjetiti našeg izveštaja iz 2020 ili možete preuzeti nov izveštaj ispod.
B CORP CERTIFIED
B Corp su preduzeća koja posluju u skladu sa najvišim društvenim i ekološkim standardima za ljude i planetu. Tako smo mi oduvijek poslovali. To je u našoj DNK. Sada imamo pečat koji to i dokazuje.

Otkrijte šta šta to znači i šta je potrebno da postanete deo B Corp i Triple Bottom Line poslovanja.
NAŠE REFILL STANICE
Sredimo svoje postupke da bismo sredili planetu. Sve počinje sa refill revolucijom.

2019. godine smo ponovo lansirali obnovljenu refill stanicu, u dve novootvorene radnje. Naš je plan da do kraja 2022. godine stavimo refill stanice u još 500 prodavnica. Želite da saznate više? Kliknite na link ispod i pronađite naše prodavnice.

Svratite u vama najbližu prodavnicu, izaberite aluminijumsku bočicu, napunite je, koristite i ponovite proces.
COMMUNITY FAIR TRADE RECIKLIRANA PLASTIKA
2019. godine smo lansirali naš Community Fair Trade program reciklirane plastike. Plastiku nabavljamo od marginalizovanih sakupljača otpada u Indiji, nudeći im fer cijenu, stabilan prihod i bolje uslove rada u neformalnom sektoru, koji često zna da bude promenljiv i diskriminatoran.

Prve godine poslovanja smo kupili 250 tona Community Fair Trade reciklirane plastike, koju smo koristli u bocama za šampone i balzame. Do kraja 2021. godine, cilj nam je bio da kupimo preko 900 tona Community Fair Trade reciklirane plastike.

Doprinosimo smanjenju postojećeg otpada podstičući pozitivne društvene promene.
RECIKLIRANI MATERIJALI U PAKOVANJIMA
Koristimo više PCR-a u našim PAKOVANJIMA i postepeno eliminišemo čistu plastiku.

Danas, skoro sva naša PET plastična pakovanja sadrže 100% reciklirani materijal, a značajan dio ovoga dolazi od community fair trade materijala, preko našeg partnera Plastics for Change.

2020. godine, 29% od naše ukupne upotrebe plastike je bilo od recikliranog materijala.

Naša posvjećenost životnim ciljevima dostiže 50% do 2030. godine, u celoj Natura grupi, ali mi u The Body Shop-u očekujemo da ćemo dostići taj cilj mnogo ranije. Naš dugoročni cilj je da razvijemo kružni model za naša pakovanja i posvjećeni smo tome da se 100% naše ambalaže reciklira, ponovo koristi ili da se kompostira do 2025 godine.
VEGAN AND VEGETARIAN BEAUTY
100% Vegan. Na pravom smo putu.

Cijeli proces prelaska zahtjeva dodanog posla. Istina je da postoji mnogo čudnih stvari koje industrija ne žuri da vam kaže.

Beauty sastojci mogu biti zbunjujući. Trebalo bi da se radosno zasipate našim proizvodima, bez provjeravanja etikete da li su sastojci u skladu sa vašim vrednostima. To je naš posao. Znamo da samo želite najbolje da se osjećate, zato se obavezujemo da ćemo se pobrinuti za ostalo.

Trenutno formulacije naših proizvoda su 100% vegetarijanske i 60% veganske. Sad smo odlučili da ćemo to promeniti. Sa zadovoljstvom vas obaveštavamo da će do kraja 2023. godine naš cijeli asortiman biti sertifikovan od strane The Vegan Society.*
CRUELTY FREE
ŽELIMO DA ZABRANIMO OKRUTNU PRAKSU TESTIRANJA NA ŽIVOTINJAMA U KOZMETICI. ZAUVIJEK.

Od 1989. godine se borimo za prava životinja. Približno 80% zemalja trenutno nema nikakve zakone protiv testiranja na životinjama, a zajedno sa našim prijateljima iz Cruelty Free International i iz Forever Against Animal Testing kampanje, radimo ka globalnoj zabrani testiranja na životinjama u kozmetici… zauvijek.

4. Oktobra 2018. godine, na Svetski Dan Životinja, The Body Shop i Cruelty Free International odneli su 8.3 miliona potpisa protiv testiranja na životinjama u kozmetici u sedište Ujedinjenih Nacija u Njujorku, kako bi ste stvorio globalni okvir za okončanje testiranja na životinjama, unapređujući agendu održivog ravoja Ujedinjenih Nacija. Potpisi peticije, prikupljeni od pristalica širom sveta za samo 15 meseci, šalju poziv zemljama Ujedinjenih Nacija da formalizuju međunarodni okvir za okončanje kozmetičkih testiranja na životinjama, svuda i zauvijek.

2021.godine, The Body Shop sa Cruelty Free International se udružio sa DOVE i PETA kako bi izvršio pristisak na Evropsku komisiju, da se osigura zabrana testiranja na životinjama iz 2013.godine, uvođenjem novim propisa EU o hemijskim ispitivanjima.
NATURA & CO
Natura &Co je dom za tri vrhunska, društveno svjesna, kultna globalna beauty brenda- Avon, Natura i The Body Shop - svaki jedinstven po misiji i duhu, ipak povezani zajedničkim ciljem oblikovanja boljeg, brižnijeg svijeta.

Najveća sertifikovana B Corporation i četvrta najveća beauty grupa na svetu Natura &Co, posvjećena je stvaranju pozitivnog ekonomskog, socijalnog i ekološkog uticaja. 2020. godine smo lansirali našu viziju održivosti za 2030. godinu, zvanu Commitment to Life, koja je kreirana da se pozabavi nekim od najizazovnijih svijetskih pitanja, uključujući klimatsku krizu i zaštitu Amazona, da brani ljudska prava i ljudsku vrstu, da prihvati kružni proces i proces regeneracije do 2030. godine.