Naša priča je počela u Brajtonu u Engleskoj 1976. godine. Počela je sa našom osnivačicom,
gospođom Anita-om Roddick, i njenim verovanjem u nešto revolucionarno: ovaj posao može biti sila u službi dobra.
Prateći njenu viziju, preko 40 godina kršimo pravila, nikada se ne pretvaramo i donosimo promene.
“Biznis oblikuje svet.
On je u stanju da promeni društvo
na skoro svaki način koji možete zamisliti.”
Gospođa Anita Roddick
OSNIVAČICA THE BODY SHOP-a
NISMO PROSEČNA KOZMETIČKA KOMPANIJA
Kada je Body Shop prvi put otvorio svoja vrata 1976. godine, to je bila mala zeleno ofarbana radnja na ulicama Brajtona u Engleskoj.
Njegov pristup lepoti bio je radikalno drugačiji od velikih igrača u industriji lepote. Bilo je jednostavno – etički izvori i sastojci na prirodnoj bazi iz celog sveta, u poslovnom pakovanju koje ste lako mogli da dopunite.
Proizvodi i rituali lepote napravljeni za svako tijelo, zbog kojih se žene osećaju dobro u svojoj koži – nikada im ne obećavajući da će izgledati kao neko drugi.
“Društvene i ekološke dimenzije su utkane u tkivo same kompanije.
One nisu ni prvi ni poslednji među našim ciljevima,
već su stalni deo svega što radimo.”
Gospođa Anita Roddick
OSNIVAČICA THE BODY SHOP-a
PIONIRI DRUŠTVENIH PROMENA
Pre više od 40 godina, ovakav pristup je bio ispred konkurencije. Sa Anita-inom strašću prema planeti i kampanjom za ciljeve, Body Shop je uvek bio više od brenda lepote.
Imao je svrhu - profit i principi koji su zajedno u harmoniji. Naši proizvodi nikada nisu bili testirani na životinjama i niko nije iskorišćavan u njihovoj proizvodnji.
Sarađivali smo pošteno sa poljoprivrednicima i dobavljačima i pomogli zajednicama da napreduju kroz naš Community Fair Trade program.
Danas sve više brendova ide našim stopama, i drago nam je što im možemo poželeti dobrodošlicu. Svetu je to potrebno.
“Lepota predstavlja spoljašnji izraz svega što volite kod sebe.”
Gospođa Anita Roddick
OSNIVAČICA THE BODY SHOP-a
REDEFINISANJE LEPOTE
Kada je Body Shop tek započeo svoj put, industrija lepote je imala
prilično postavljene ideje o tome kako devojke i žene treba da izgledaju.
Ali i Anita je imala svoje ideje. Verovala je da je lepota čovekov izvor radosti, komfora i samopoštovanja.
Bilo je to ono što ste voleli kod sebe i zbog čega ste se osećali dobro.
Njeni kozmetički proizvodi su, kako je verovala, više bili u vezi svakodnevnog rituala samoljublja
umesto lažnog obećanja mršavljenja i protiv starenja koje je industrija forsirala.
Nije želela da kreira proizvode kako bi žene izgledale na određeni način - već da im pomogne da budu najbolja verzija sebe.
“Mislim da bi se sve poslovne prakse nemerljivo poboljšale da su vođene “feminističkim” principima.”
Gospođa Anita Roddick – OSNIVAČICA THE BODY SHOP-a
OSNAŽIVANJE ŽENA I DEVOJAKA
Anita je u duši bila aktivistkinja.
To je ono što je The Body Shop-u dalo našu jedinstvenu svrhu i podsticaj za društvene promene.
Prava feministkinja i aktivistkinja za ljudska prava, izgradila je brend na osnaživanju žena i devojaka
sa svakim proizvodom i svakom poslovnom odlukom,
težeći jednakosti i stvaranju mogućnosti za žene kroz naš Community Fair Trade program.
Principi koje su neki označili kao “feminističke” – inkluzivnost, saradnja i saosećanje – temelj su našeg brenda.
BIZNIS KAO SILA U SLUŽBI DOBRA
Body Shop je ukorenjen u aktivizmu, a naša istorija kampanje počela je 1986. godine.
Anita se udružila sa Greenpeace-om u kampanji Save the Whale kako bi se borila protiv okrutne prakse lova na kitove,
promovišući ulje jojobe kao zamenu za ulje ulješura, koje se naširoko koristilo u kozmetici u to vreme.
Počeli smo na ozbiljno. Počeli smo kako smo htjeli da nastavimo. Danas smo globalni brend od poverenja sa decenijama uspešnog aktivizma iza nas,
i mi smo u jedinstvenoj poziciji da izrazimo zabrinutost miliona kupaca i prenesemo svoje razloge donosiocima odluka širom sveta,
kako bismo obezbedili dugoročne pozitivne promene.