Period dostave porudžbine je od 2-5 radnih dana, sa tim što se može očekivati i ranije, u roku od dan ili dva. Ukoliko pravite porudžbinu kao registrovan korisnik, Vašu porudžbinu ćete moći da vidite u svom nalogu. U normalnim poslovnim okolnostima, sve porudžbine napravljene do 12h (podne) biće spakovane i predate kurirskoj službi istog dana. Sve porudžbine napravljene nakon tog perioda će biti poslate narednog dana. U danima visoke frenkvencije, može doći do malog kašnjenja u slanju. Vikendom se porudžbine ne šalju. Nakon napravljene porudžbine ćete dobiti e-mail sa potvrdom porudžbine, a nakon toga ćete dobiti još jedan e-mail sa obaveštenjem da je paket predat kurirskoj službi.
2. Da li porudžbina može da se šalje preko još neke kurirske službe?
Jedina mogućnost slanja je putem ExpressOne kurirske službe.
3. Da li se plaća dostava i da li se dostava vrši samo za određene gradove?
Poštarina je besplatna za sve narudžbe, jedini uslov jeste da narudžba bude 30 KM ili veća. Dostavu vršimo u sve gradove na teritoriji BiH.
4. Da li postoji dostava danas za danas?
Dostava istog dana nije moguća, potrebno je minimum jedan dan kako bi paket bio predat kurirskoj službi.
5. Koji su načini plaćanja i da li mogu da platim uplatnicom?
Trenutno je moguće isključivo plaćanje pouzećem, odnosno plaćanje u gotovini prilikom preuzimanja paketa.
6. Kako mogu da vratim ili zamjenim proizvode kupljene putem prodajnog sajta?
Proizvode je moguće vratiti u roku od 14 dana, pod uslovom da nisu oštećeni i korišćeni. Ukoliko ipak jesu, povrat takvih proizvoda ne možemo da prihvatimo. Proizvode možete zameniti proizvodima iz iste cjenovne kategorije ili tražiti refundaciju u iznosu vraćenih proizvoda. Bilo da želite zamenu ili odustajete od porudžbine, potrebno je da nas kontaktirate na onlineprodaja@thebodyshop.ba gde ćete dobiti sve informacije o daljim koracima.
7. Šta da radim ako primim oštećen paket ili proizvode?
Prilikom prijema paketa dobro obratite pažnju na stanje samog paketa i proizvoda koji se nalaze unutra. Ukoliko je Vama dostavljen oštećen paket, istog momenta možete vratiti kuriru, tj. odbiti pošiljku. U takvom slučaju i u slučaju oštećenja proizvoda unutra, molimo Vas da nas odmah kontaktirate na onlineprodaja@thebodyshop.ba, najkasnije u roku od 2 dana, kako bismo blagovremeno mogli da reagujemo i bili u mogućnosti da Vam proizvode zamenimo ili vratimo novac.
8. Da li je moguće uneti više adresa za dostavu u jednoj porudžbini?
Više adresa za dostavu u jednoj porudžbini nije moguće. Ukoliko želite da proizvodi budu dostavljeni na više adresa, potrebno je napraviti više porudžbina sa željenim adresama.
9. Gdje nas možete pronaći?
Našu prodavnicu možete da pronađete u TC Delta Planet, Banja Luka.
10. Da li mogu da koristim The Body Shop proizvode tokom trudnoće?
Proizvodi se mogu bezbjedno koristiti i tokom trudnoće, osim ako na ambalaži nije drugačije navedeno. Koristimo prirodne sastojke koji osiguravaju sigurnu upotrebu. Ako niste sigurni da li je proizvod bezjbedan, naš je savjet da se prvo obratite Vašem ljekaru.
11. Da li prozvodi imaju rok trajanja?
Nakon otvaranja proizvoda, rok trajanja je do godinu dana. Svaki proizvod ima simbol male, poluotvorene posude, sa brojem koji nam govori koliko mjeseci možemo da koristimo otvoreni proizvod.
12. Da li mogu da otkažem porudžbinu?
Naravno, ukoliko želite da otkažete porudžbinu, molimo Vas da nas kontaktirate odmah, na onlineprodaja@thebodyshop.ba, kako bismo na vrijeme notirali i otkazali Vašu porudžbinu.